Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

ĆPAJ SPORT – SOBOTA odc. 3

/
/
/
27 Views
Podziel się!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  



Stoprocent, Olympia i ActivLab zapraszają do obejrzenia 3 odcinka z serii Ćpaj Sport z Sobotą. W tym odcinku zacznie się prawdziwa jazda. Tym razem padło na przećwiczenie każdego mięśnia nóg, czyli hardcorowy trening ” KOPYT ” z trenerem Grześkiem, który ćwiczy na ogromnych ciężarach, w hardcorowym klimacie, a wszystko po to aby nogi Soboty zaczęły rosnąć i nabierać kształtów prawdziwego atlety.
W kolejnych odcinkach reszta naszej załogi Olympia Team poprowadzi Sobotę, aby osiągnął wysportowaną i zdrową sylwetkę, nie tylko w treningach, ale również pomoże mu kulinarnie.
Pozdrawiamy!
FanPage:

Trenerzy: JABI:
DYMEK:
PRZEMAS:
GRZESIEK
Zdjęcia/Montaż: A1 videos
Muzyka: Matheo www.facebook.com/MatheoProductions
Produkcja: Stoprocent & Olympia Shop 2014

source

  • Buffer
  • stumbleupon
  • Reddit

41 Comments

  1. Jezeli Was  skoksowane spaslaki beda gonic zombie ,nie uciekniecie zezra was —a ci ktorzy cwicza sporty walki jak ja  beda istniec bo biegac umieja i walczyc z swedaczami da rade

  2. o japierdole, to jest śmieszne…

    Sobota, to że ćwiczysz to ok ale że na start wpierdalasz suple za 3tysiące?
    U nas w wiosce jak ktoś kupi kreatyne za 50zł to już jest suplementacja i chłop rośnie. ;d

  3. Jeśli chodzi o odżywki.
    O co chodzi? O pieniądze, rynek suplementów jest wart setki tysięcy, a może i miliony złotych. Gdyby te wszystkie suplementy działały choć w 10% jak obiecują reklamy, po ulicach chodzili by sami kulturyści. Gdyby wpływały na siłę jak obiecują opisy na opakowaniach – na siłowniach wszyscy używali by ciężarów godnych 3-boistów!

    W rzeczywistości: w badaniach naukowych 90% suplementów diety okazało się albo nie działać albo wręcz szkodzić!
    Działa jedynie:
    KREATYNA, FORMA: SPROSZKOWANY MONOHYDRAT (jeśli chodzi o inne formy kreatyny, w większości są one nie sprawdzone). ALE UWAGA: wg badań kreatyna nie działa na wszystkich ludzi. Możesz należeć do grupy pechowców niewrażliwych na kreatynę (np. masz większość włókien typu I, wolnokurczliwych!),
    BCAA/EAA (aminokwasy) – jednak sens stosowania przy budowaniu masy mięśniowej jest niewielki,
    BIAŁKO WPC (koncentrat białka serwatkowego) – również, nie ma sensu kupować WPC jeśli pokrywasz zapotrzebowanie z diety,
    Kofeina, w dawce powyżej 5 mg na kilogram masy ciała! – uwaga spożywanie kofeiny w tabletkach nie jest równe piciu kawy! To nie jest to samo! W tabletkach możesz dostarczyć odpowiednik wielu kaw (np. 400-600 mg dziennie). KOFEINA również nie działa na wszystkich ludzi np. przy nadużywaniu suplementów, piciu kawy i energy drinków.
    Efedryna (ze względu na zakaz sprzedaży w USA i UE) niestety efedryna jest mniej dostępna niż kiedyś. Zakazano jej, a okazała się nieszkodliwa: „Po zbadaniu 257 364 osób okazało się, że „zabójcza” efedryna ma nikłe skutki uboczne i nie wiąże się jej z chorobami sercowo-naczyniowymi.” 
    Źródło: Kofeina i efedryna. Pogromca tłuszczu czy zagrożenie?
    Geranium (geranamina, 1,3 dimethylamina, DMAA) – niestety, są zakusy by całkowicie zakazać tej substancji. Obecnie jest nielegalna/z bardzo ograniczonym dostępem w UK, USA, Kanadzie czy Australii, zakazała jej np. armia amerykańska.
    Sibutramina – substancja która do 2010 roku była obecna w lekach, dodawano jej nielegalnie do kilkudziesięciu suplementów diety, obecnie zakazana na podstawie nikłych przesłanek – badaniach przeprowadzonych na osobach chorych, z grupy ryzyka,
    Beta alanina – wykazuje działanie – zwiększenie siły, mocy i wytrzymałości mięśniowej;

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This div height required for enabling the sticky sidebar
Translate »