Trzydziestodwuczłonowy asortyment zmienia oblicze odzieży outdoorowej, wykorzystując piękne fotografie z bogatego archiwum National Geographic. Kapsułowa kolekcja nie tylko zachwyca wzornictwem, ale również wspiera cele edukacyjne National Geographic dotyczące ochrony deszczowego lasu.
Nadia Svensson, Dyrektor Produktu BU Outdoor, podkreśla:
„Bycie w naturze to medytacja, a deszczowy las najlepiej oddaje tę emocję. Nasza trzecia wielosezonowa kolaboracja z National Geographic czerpie inspirację z ich zaangażowania w ochronę środowiska naturalnego”.
Nowe kurtki przeciwdeszczowe i wiatrówki, obok koszulek na krótki i długi rękaw, spodni i spódnicy, zapełnią sklepowe półki. Wykonane z zaawansowanych technicznie materiałów, gwarantują one odporność na wiatr i wodę w przypadku kurtek, jednocześnie zapewniając swobodę ruchów i wygodę.
Premiera kolekcji adidas Terrex x National Geographic odbędzie się na oficjalnej stronie internetowej marki na początku lutego 2024 roku.