BAPE rozpoczyna sezon wiosenno-letni prezentując swoje najnowsze studio lookbook. Ten japoński brand streetwear przedstawia świeżą kolekcję, podzieloną na trzy główne tematy: „WEEKEND CHILLIN’”, „GREEK LIFE” i „STREET VIBES”, które harmonijnie łączą estetykę Y2K, kampusowego stylu życia i inspiracji prosto z ulicy.
W „WEEKEND CHILLIN’” ożywiono ducha lat 2000, łącząc go z elementami muzyki i sztuki. Odważne reinterpretacje kultowego wzoru CAMO, takie jak „Liquid Camo” i „Comic Pattern”, dodają kolekcji nowoczesnego zacięcia.
„GREEK LIFE” to hołd dla amerykańskich kampusów, gdzie sport łączy się z kulturą A Bathing Ape.
„STREET VIBES” to podróż do świata sportów miejskich, gdzie SOLID CAMO przechodzi metamorfozę w postaci INK CAMO, zdobiąc funkcjonalne ubrania.
Linia „BAPE®︎ CORE” wprowadza nowe standardy w klasycznych elementach kolekcji. Archiwalne grafiki i modele otrzymują ulepszenia w postaci użytecznych detali i materiałów najwyższej jakości.
Kolekcja będzie dostępna od 13 stycznia 2024 roku w oficjalnych sklepach BAPE oraz online.