w

Carhartt WIP prezentuje edytorial Soft Focus

Paryż, miasto miłości i inspiracji, staje się tłem dla najnowszej kolekcji wiosna/lato 2024 marki Carhartt WIP, uwiecznionej przez utalentowaną Léa Ceheivi.

W tej kampanii nasączonej letnim blaskiem fotografka uchwyciła codzienne chwile, od tych zwykłych po intymne, od samotności po towarzystwo. „Zabawne, że w tej atmosferze jest nutka nudy”, mówi Ceheivi. „Bo takie było moje nastawienie wtedy. Szukałam czegoś ciepłego, spokojnego, kojącego i łączącego”. Po zrealizowaniu teledysku do utworu „Generator” francuskiego duetu elektronicznego Justice, Ceheivi poczuła potrzebę powrotu do korzeni, do rodziny i przyjaciół.

W kolekcji dominują ciepłe, nasycone barwy, idealnie wpisujące się w atmosferę domowego ciepła. Miękka dzianina bluz i spodni doskonale współgra z luźnym otoczeniem. Do zestawów dołączone zostały luźne dżinsowe spodnie i lekkie szorty.

Kolekcja wiosna/lato 2024 dla kobiet marki Carhartt WIP jest już dostępna w sklepach stacjonarnych, online oraz w wybranych globalnych punktach sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Co myślisz?

addstylers com Lookbook HUF x Umbro Spring ()6

Kolekcja HUF x Umbro: Połączenie futbolowej kultury z ulicznym stylem

addstylers com Buty New Balance ()11

Buty New Balance 993 w odcieniach „Purple / Dark Mercury” nadchodzą