w

CHET LO SKUPIA SIĘ NA AUTENTYCZNOŚCI ROMANSU W NOWEJ KAPSULE TINDER

Przygotuj się, by wyrazić swój “chaotyczny” status.W swojej pierwszej brytyjskiej współpracy modowej Tinder łączy siły z londyńskim projektantem Chetem Lo, aby wprowadzić na rynek nową kapsułową kolekcję, która bada nowoczesny krajobraz randkowania.

Znany ze swoich rzeźbionych koleczek i dopasowanych sylwetek, śmiały język projektowy Cheta Lo stał się szeroko rozpoznawalny w świecie mody. Wyrażając tematy zmysłowości i uwodzenia w swoich ubraniach – kolekcja SS24 zagłębiająca się w seksualność kultury azjatyckiej – unikalna perspektywa projektanta okazuje się doskonałym dopasowaniem dla Tindera, gdy para kontynuuje eksplorację tych tematów w sześciu zabawnych elementach.

“Kolekcja Lovestruck” autorstwa Cheta Lo dla Tindera obejmuje czapkę i gamę koszulek, z których każda uchwytuje różne narracje związane z nowoczesnym romansowaniem w kolorowej graficznej oprawie. Na białych i czarnych koszulkach ten koncept odgrywa się w humorystycznych nadrukach z sloganami, które zawierają frazy “fobii zobowiązań” lub “nikt nie jest w typie”. Są one przyozdobione ilustracjami diabłów i serc, które czerpią inspirację z charakterystycznego, kolczastego stylu Cheta Lo.

Inne koszulki w kapsule obejmują białą codzienną kamizelkę, na której przedstawiono odważną różową istotę z przodu i z tyłu, słowo “chaotyczny” jest zamknięte w sercu z drutu kolczastego. Dopełnieniem kolekcji jest dzianinowa czapka, gdy projektant trzyma się tych samych estetyk, wprowadzając czerwoną typografię do żeberkowego brzegu czarnego dodatku.

“Jestem podekscytowany, że mogę przynieść unikalne połączenie kreatywności i emocji do tej współpracy z Tinderem”, mówi Chet Lo, gdy rozważa kapsułę. “Od zabawnego chaosu po wrażliwość, którą często doświadczamy podczas randkowania, te projekty uchwytują prawdziwość nowoczesnego randkowania i ludzkiego połączenia. To ekscytujące odkrywanie miłości, strachu i bałaganu, piękną podróż, którą odbywamy w świecie randkowania.”

Aby uczcić premierę, Tinder w tym tygodniu zorganizował imprezę skoncentrowaną na stylu w centrum Londynu, z projektantem mody jako gościem honorowym. Bądźcie na bieżąco na Hypebae, aby uzyskać ekskluzywny wgląd w to, co się wydarzyło.

“Kolekcja Lovestruck autorstwa Cheta Lo dla Tinder” jest już dostępna do zakupu online, a ceny zaczynają się od 65 funtów brytyjskich (około 80 dolarów amerykańskich).

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Co myślisz?

NOWA KOLORYSTYKA AJ1 MID(W) NA NIKE!

Lookbook Only NY Spring 202412

Miasto, Natura, Sztuka: Inspiracje Nowej Kolekcji Only NY