Marka Y-3, łącząca sport z elegancją, prezentuje drugą część swojej kolekcji na wiosnę i lato 2024 roku. Skupiając się na subtelnych kontrastach, kolekcja podkreśla napięcia charakterystyczne dla marki: sport versus innowacyjny design, naturalność kontra syntetyczność, perfekcyjna liniowość wobec naturalnej niedoskonałości.
Wprowadzenie kolekcji na sezon wiosenno-letni 2024 towarzyszy wizualnej kampanii skupiającej się na alternatywnym sposobie poruszania się po mieście, emanującym wolnością, wyzwoleniem i lekkością. Fotografie autorstwa Francisa Plumbera oraz stylizacja Robbiego Spencera ukazują biegaczy parkourowych w eleganckim, lecz wytrwałym przemierzaniu miejskiego pejzażu, co kontrastuje z syntetycznym otoczeniem miasta, odzwierciedlając nieoczekiwaną piękność kolekcji.
W drugiej części kolekcji Y-3 prezentuje dynamiczne zestawy odzieżowe, bazujące na wyrafinowanych materiałach, takich jak bawełniany twill, oraz reinterpretowanych klasykach odzieży sportowej. Koszule, spodnie cargo i bluzy zostały wyposażone w praktyczne kieszenie i regulowane elementy, a kultowy dres Superstar Tracksuit od adidas otrzymuje aktualizację w postaci szwów imitujących mapy topograficzne. Kolekcję uzupełniają modele ubrań inspirowane koszulkami piłkarskimi adidas, ozdobione cyfrowymi nadrukami nawiązującymi do naturalnego procesu utleniania. Dodatkowo, ofertę uzupełniają charakterystyczne akcesoria, takie jak nylonowe plecaki, torby na ramię i torby podróżne.
Od odzieży po obuwie, druga część kolekcji Y-3 na sezon wiosenno-letni 2024 prezentuje ekspresyjne zestawy sylwetek, reinterpretując technologię biegową marki adidas. Najnowsza sylwetka biegowa, Y-3 PRIME X 2 STRUNG, oraz Y-3 ADIOS PRO 3.0 w trzech wariantach kolorystycznych są wyrazem śmiałej wizji Yohjiego Yamamoto.
Kolekcja Y-3 na sezon wiosenno-letni 2024, Chapter 2, będzie dostępna online na stronie marki.