Po ogromnym sukcesie ich pierwszej współpracy, GANNI i Ace & Tate wracają z kolejną kolekcją. Tym razem oferta obejmuje obszerny wybór 16 nowych sylwetek, stworzonych z wykorzystaniem pięciu nowych modeli i pięciu charakterystycznych kolorów.
Po raz pierwszy zaprezentowana podczas pokazu GANNI Spring/Summer 2024 “Hello World!” podczas Copenhagen Fashion Week, współpraca ma na celu ukazanie zaangażowania GANNI w tworzenie lepszego świata poprzez charakterystyczne projekty Ace & Tate. Kolekcja obejmuje style takie jak Twiggy, Dakota, Sadie, Kayla i Noel, dostępne w odcieniach “Liquorice,” “Kaffie,” “Cherry Bomb,” “Moondust” i “Frosty.”
“Powrót do współpracy z GANNI był czystą przyjemnością. Doskonałe połączenie designu i etosu naszych marek zaowocowało doskonałym zestawem, który rezonuje autentycznością, sprawiając, że 16 ramek, które wspólnie stworzyliśmy, staje się wyjątkowym dodatkiem na słoneczne dni,” mówi Torunn Gullaksen, Head of Design w Ace & Tate w oświadczeniu prasowym.
Ditte Reffstrup, Dyrektor Kreatywny GANNI, dodaje: “Podczas naszego pokazu SS24 patrzyliśmy w przyszłość. Myślałam o jaśniejszym jutrze, skupiając się na bardziej odpowiedzialnych wyborach i tworząc gamę okularów, która naprawdę przemawia do indywidualności i osobowości. Zabawialiśmy się bardziej kosmicznymi, futurystycznymi kształtami, które doskonale komponują się z naszym nowym podejściem do doskonałego kociego oka. Chcieliśmy stworzyć kolekcję, która zadowoli każdego.”
Oznaczając zmianę standardów branżowych, współpraca została w całości wykonana z recyklowanego acetatu i biodegradowalnego acetatu, obok nowego opakowania zrobionego z trzciny cukrowej.
Przyjrzyj się bliżej nowej kolekcji okularów przeciwsłonecznych GANNI x Ace & Tate powyżej, dostępnej do zakupu w sklepach marki w Europie i Stanach Zjednoczonych oraz na ich stronach internetowych.
Jeśli jesteś tutaj, sprawdź skandynawskie marki do obserwowania z Copenhagen International Fashion Fair.