w

Hoodrich łączy siły z M1llionz w nowej kampanii kolekcji dla JD

W najnowszej kampanii z JD, Hoodrich, marka streetwear założona przez urodzonego w Birmingham Jay Williamsa w 2014 roku, nawiązała współpracę z M1llionz, twórcą hitu „Lagga” i bohaterem rapu z Birmingham.

Nowe partnerstwo wprowadza najnowszą kapsułę Hoodrich x JD, prezentując nowe kolory dla niektórych ikonicznych stylów dresów, takich jak OG Heat, OG Fusion i OG Splatter.

Aby uruchomić kampanię, Hoodrich i JD wypuściły także nowy materiał wizualny z udziałem M1llionz, który łączy obie strony artysty z Birmingham, pod hasłem „Od Niczego Do Czegoś”. Ukazuje surowość kontra polerowane, rzucając rozbite szkło na tło czystszych studiów, odzwierciedlając tym samym zarówno jego uliczną wiarygodność, jak i powszechną atrakcyjność.

Możesz nabyć produkty z kolekcji Hoodrich zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online na stronie JD Sports.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Co myślisz?

FAJNE CW AIR FORCE 1 CAŁY CZAS DOSTĘPNE!

© Dior Le Coeur des Papillons Capsule Collection cover5

Kolekcja Kapsułowa Dior 'Le Cœur des Papillons’