W najnowszej kampanii z JD, Hoodrich, marka streetwear założona przez urodzonego w Birmingham Jay Williamsa w 2014 roku, nawiązała współpracę z M1llionz, twórcą hitu „Lagga” i bohaterem rapu z Birmingham.
Nowe partnerstwo wprowadza najnowszą kapsułę Hoodrich x JD, prezentując nowe kolory dla niektórych ikonicznych stylów dresów, takich jak OG Heat, OG Fusion i OG Splatter.
Aby uruchomić kampanię, Hoodrich i JD wypuściły także nowy materiał wizualny z udziałem M1llionz, który łączy obie strony artysty z Birmingham, pod hasłem „Od Niczego Do Czegoś”. Ukazuje surowość kontra polerowane, rzucając rozbite szkło na tło czystszych studiów, odzwierciedlając tym samym zarówno jego uliczną wiarygodność, jak i powszechną atrakcyjność.
Możesz nabyć produkty z kolekcji Hoodrich zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online na stronie JD Sports.