Kierowany przez zespół utalentowanych osób z różnych branż kreatywnych, projekt ma odzwierciedlić pozycję marki jako rosnącej siły globalnej w świecie mody i kultury.
Zdjęcia do głównej kolekcji wykonał Stuart Winecoff, a charakteryzuje się ona nowoczesnym podejściem do garniturów, prezentowanych w delikatnych pastelowych odcieniach oraz w połączeniu starannie dopasowanych i bardziej swobodnych, oversize’owych sylwetek. Sygnaturowy czerwony kolor marki dodaje życia całemu zespołowi, obejmując nie tylko metaliczne elementy i oddzielne części z nadrukiem logo, ale także skrócone t-shirty i oryginalne dodatki.
Rozwijając tę koncepcję, w tym sezonie pojawia się także linia HUGO BLUE, skoncentrowana na modzie ulicznej i pozbawiona podziału na płcie, z denimem w roli głównej. Od monochromatycznych jeansów i spódnic po kurtki, płaszcze trenchówki, koszule, szorty – kolekcja ta reprezentuje nonszalancki, a jednocześnie stylowy estetyzm. Obejmuje ona także luźne, nadrukowane jerseyowe podstawy garderoby i efektowne detale z logo.
Kolekcje HUGO Spring/Summer 2024 i HUGO BLUE możesz już nabyć na stronie internetowej marki.