w

HUGO powraca na sezon wiosna/lato 2024, kładąc nacisk na podniesioną kategorię ubrań casualowych i nowoczesne krawiectwo

Kierowany przez zespół utalentowanych osób z różnych branż kreatywnych, projekt ma odzwierciedlić pozycję marki jako rosnącej siły globalnej w świecie mody i kultury.

Zdjęcia do głównej kolekcji wykonał Stuart Winecoff, a charakteryzuje się ona nowoczesnym podejściem do garniturów, prezentowanych w delikatnych pastelowych odcieniach oraz w połączeniu starannie dopasowanych i bardziej swobodnych, oversize’owych sylwetek. Sygnaturowy czerwony kolor marki dodaje życia całemu zespołowi, obejmując nie tylko metaliczne elementy i oddzielne części z nadrukiem logo, ale także skrócone t-shirty i oryginalne dodatki.

Rozwijając tę koncepcję, w tym sezonie pojawia się także linia HUGO BLUE, skoncentrowana na modzie ulicznej i pozbawiona podziału na płcie, z denimem w roli głównej. Od monochromatycznych jeansów i spódnic po kurtki, płaszcze trenchówki, koszule, szorty – kolekcja ta reprezentuje nonszalancki, a jednocześnie stylowy estetyzm. Obejmuje ona także luźne, nadrukowane jerseyowe podstawy garderoby i efektowne detale z logo.

Kolekcje HUGO Spring/Summer 2024 i HUGO BLUE możesz już nabyć na stronie internetowej marki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Co myślisz?

addstylers com wp content blogs ()14

KOLEKCJA WIOSNA PEACHY DEN ŚWIĘTUJE WIZJONERÓW

Air force 1 MID triple white za 464 ziko!