w

Ksubi właśnie wypuściło na świat swoją drugą kolekcję Juice WRLD

17-elementowa kolekcja zawiera kilka kultowych stylów dżinsowych od Ksubi, takich jak Chitch Jean i Classic Jacket, oferowane w kolorze czarnym i podniesione poprzez użycie powłoki woskowej. Kolekcja obejmuje także dwie koszule z długim rękawem, w tym koszulkę w kratę i jasny dżins pokryty haftem z logo 999. Inne style to kurtka baseballowa, koszulki z grafiką, bluzy z zamkiem i na suwak, oraz czapki trucker.

Kolekcja wprowadza również dwa nowe kroje dżinsów od globalnej marki streetwear. Jean szerokiej nogawki w stylu stolarza, znany jako Maxx Operator, oferowany jest w jasno-niebieskim kamieniu i ozdobiony haftem z logo 999 na panelach stolarskich, pasując do wcześniej wspomnianej koszuli z długim rękawem. Drugi to Bronko Cargo, dzwony dżinsowe z kieszeniami cargo i guzikowym dołem dla efektu ułożonego stosu. Ten styl jest dostępny w kolorze czarnym z efektami starzenia i markowymi elementami Ksubi x Juice WRLD.

Globalna premiera towarzyszy kampanii z udziałem gwiazdorskich postaci, w tym bliskich przyjaciół i współpracowników Juice WRLD, takich jak Polo G, Ski Mask The Slump God, producenci Haan i Nick Mira, oraz DJ Scheme. Film kampanii został zrealizowany przez legendarnego reżysera Steve’a Cannona i zawiera nagrania z Dnia Juice WRLD 2023, nigdy wcześniej niepublikowane materiały z Juice WRLD, a także dodatkowe nagrania zrealizowane w różnych miejscach w Los Angeles. Pojawiają się również cameo młodego pokolenia raperów, którzy szukają inspiracji w twórczości Juice WRLD, takich jak Luh Tyler, JehKai, DD Osama i Stunna Gambino.

Partnerstwo między globalną marką streetwear Ksubi a klubem 999 Juice WRLD stanowi hołd dla życia i dziedzictwa Juice WRLD, który uosabiał etos buntowniczego jednostkowca, który robił rzeczy na swoj sposób i wyrażał siebie poprzez różne ścieżki. Elementy kolekcji czerpią inspirację z muzyki Juice WRLD, jego związku z sztuką, jego unikalnego doświadczenia życiowego oraz jego osobistego mantry, która polegała na przekształcaniu wszelkich negatywnych doświadczeń życiowych w coś pozytywnego.

“Jesteśmy podekscytowani kontynuacją naszej współpracy z Ksubi”, mówi Peter Jideonwo, menedżer Juice WRLD i COO Grade A Productions. “Naszym celem jest pobudzanie kreatywności i innowacji, zmieniając grę”.

Ksubi x Juice WRLD 999 2.0 jest dostępne od dzisiaj, 18 stycznia, za pośrednictwem Ksubi.com, wszystkich sklepów Ksubi, 999club.com, a także w wybranych sklepach, takich jak Saks Fifth Avenue i Culture Kings. Sprawdź produkty.

Dodaj komentarz

GIPHY App Key not set. Please check settings

Co myślisz?

Nowojorski Outfit

Nowojorski Outfit

maxresdefault 29

Dedis – Nie ma (prod. PSR)