LOEWE właśnie ogłosiło, że nową ambasadorką marki została południowokoreańska aktorka Lim Ji-Yeon, dołączając do Taylor Russell i Yang Mi w kampanii na wiosnę/lato 2024. Zdjęcia do kampanii wykonał długoletni współpracownik, David Sims, który oddaje hołd różnym tożsamościom artystki Lynda Benglis, która stanowiła inspirację dla tej kolekcji.
Kampania przedstawia każdą z kobiet w “identycznych winietkach”, mając na celu ukazanie szerokiego zakresu emocji wymaganych od aktorów, z każdą z aktorek przedstawiającą swoje spojrzenie na charakterystyczne pozowane portrety Benglis. W kolekcji SS24 główną rolę odgrywają teksturalne swetry, zwiewne suknie i skomplikowane sylwetki.
W innych miejscach pojawiają się klasyczne dodatki, a obrazy martwe przedstawiają takie pozycje jak Flamenco Purse, Puzzle Bag oraz modele obuwia takie jak Comic Folder Pump, Campo Mary Jane Mule, Toy Pump i Toy Ballerina.
Przyjrzyj się uważnie Lim Ji-Yeon w akcji powyżej.
W innych wiadomościach, GANNI i Ace & Tate ponownie się łączą w drugiej współpracy na kolekcję okularów przeciwsłonecznych.