Louis Vuitton postanowił ożywić monogram, rozpoczynając od kolekcji LV Remix. W nowej kampanii cyfrowej dom mody łączy ikony przeszłości z tymi przyszłości, nasączając je cyfrowym estetyką i odrobiną koloru. W głównych rolach kampanii występują Phoebe Dynevor z Bridgertona, Shay Mitchell, Lous & the Yakuza oraz Nana Ouyang.
Podkreślając wyjątkowe sylwetki takie jak torba Croissant z 2002 roku, Twist West, Twist Little i Capucines East-West, kampania ma na celu wywołanie młodzieńczego uczucia fascynacji, prezentując jednocześnie nowe interpretacje klasycznych wzorów. Oprócz toreb, LV Remix skupia uwagę na monogramowych butach z dżinsu, takich jak Nina Ballerina i Archlight Slingback, a także klasycznej linii Helios Espadrille.
W bardziej swobodnym stylu pojawiają się kluczowe sneakersy, takie jak Neo Run Away i Time Out, z monogramowymi detalami z dżinsu i pastelowymi odcieniami niebieskiego, różowego i kremowego. Ponadto kolekcję uzupełniają akcesoria, w tym paski, czapki i kapelusze typu bucket, a także szal My Daily Denim marki.
Zajrzyj do nowej kampanii powyżej i odwiedź stronę internetową Louis Vuitton, aby dokładniej przyjrzeć się poszczególnym elementom kolekcji.