Martine Rose została ogłoszona gościnną dyrektorką kreatywną Clarks w maju zeszłego roku, i od tego czasu wszyscy z niecierpliwością oczekiwali na pierwszą kolekcję tej wschodzącej projektantki z Londynu. Zaprezentowana podczas pokazu na sezon wiosna/lato 2024, debiutanckie wydanie obejmowało ponownie wymyślone klasyczne sylwetki takie jak Oxford czy Loafer, widziane przez pryzmat Rose, a teraz mamy tu pierwszą oficjalną kampanię.
Zdjęta przez Sharnę Osbourne, kampania „Coming Up Roses” prezentuje serię scen w sypialni, zainspirowanych archiwalnymi reklamami Clarks z lat 80. Społeczność Martine Rose jest pokazana wypoczywająca na retro łóżkach, prezentując Oxforda, Loafera i Sandała w reinterpretacji kolorów „Brazen Pink”, „Oxblood” i czarnego, wykonanych z 100% recyklingowanego nylonu.
Uzupełniona o sylwetkę Torhill Hi, czteroczęściowa kolekcja wprowadza masywne podeszwy platformy, nadmuchiwane obcasy i wzory imitujące skórę węża, redefiniując pojęcie „smart-casual” i oferując nietypowe podejście do klasycznych elementów obuwniczych.
Przyjrzyj się bliżej kampanii powyżej i odwiedź stronę Martine Rose, aby zakupić, a szersza premiera odbędzie się poprzez Clarks 16 lutego.
W innych wiadomościach, Sandy Liang zadebiutowała nową kolaborację z Salomonem podczas NYFW.