W najnowszej odsłonie historii marki adidas Originals, kampania „1000 Back” przywraca trzy ikoniczne modele butów, łącząc dziedzictwo z nowoczesnością.
Poprzez wprowadzenie nowej globalnej platformy i kierunku kreatywnego w 2023 roku, marka kontynuuje swój szlak, oddając hołd społecznościom, które nosiły Gazelle, Samba i Handball Spezial zarówno wczoraj, jak i dzisiaj.
Kampania podkreśla nieustającą energię adidas Originals, akcentując różnorodność społeczności i subkultur, dla których Trefoil stał się symbolem kulturowej tożsamości.
Seria zdjęć oddaje hołd dzisiejszym fanom tych klasycznych modeli, prezentując je w różnych kontekstach i stylizacjach. adidas Samba, Handball Spezial i Gazelle stają się bohaterami współczesnych opowieści, nadając nowe znaczenia w różnych środowiskach.
Od aren sportowych po miejskie ulice, od skate parków po wybiegi mody – te klasyczne modele butów nadal inspirują, łącząc autentyczność, wszechstronność i innowacyjność na rzecz kolejnych pokoleń.
Premiera najnowszej kampanii adidas Originals „1000 Back” odbędzie się 26 marca, więc koniecznie sprawdźcie sklep internetowy.