w

Pieseł w tym sezonie…

Występował w kampaniach takich marek jak Burberry, Sandy Liang, Jacquemus i Palace — czy psy są nowymi it-girls?Kiedyś były czasy, gdy Kim Kardashian, Gigi Hadid, Hailey Bieber i Kendall Jenner były głównymi bohaterkami kampanii modowych, pojawiając się wszędzie od Jacquemus po Marc Jacobs i wszystko, co między nimi. Ale w 2023 roku coś się trochę zmieniło i wreszcie wydaje się, że pojawiło się kilku nowych graczy — a tym razem są to psy — nasuwa się pytanie, czy psy są nowymi it-girls?

W kilku największych kampaniach 2023 roku wystąpiły urocze psy, a do tego grona dołączyły znane marki, takie jak Burberry, Aries i Crocs. W przypadku Crocs i ROA dodanie psów wydawało się dodatkowo podkreślać temat współpracy, związany z spokojem i regeneracją, symbolizując pozytywną relację między zdrowiem psychicznym a zwierzętami. Natomiast dla Burberry puchate przyjaciółki, które wystąpiły w jej kampanii na święta 2023 roku, dodawały ogólnemu klimatowi przytulności i komfortu, prezentowane w otoczeniu luksusowych szalików, poduszek i futrzanego obuwia.

Poniżej przedstawiamy liczne dowody sugerujące, że psy są nowymi it-girls na rok 2024, obejmujące kampanie od Sandy Liang x Little Beast po True Religion.

Screenshot 2023 11 29 at 15.34.32

Jednym z ostatnich partnerstw marki Palace było połączenie sił ze inną brytyjską marką o dziedzictwie, a efektem tego było współczesne przejęcie kurtki Barbour Bedale Wax. Oprócz nowej kurtki Palace Barbour Camo Dom Quilted, w ramach tej współpracy pojawiła się także kamizelka do wędkarstwa muchowego, nawiązująca do długotrwałego dziedzictwa morskiego Barboura, obok dwóch kapeluszy typu bucket i oczywiście: płaszcza dla psa. W rezultacie psy znalazły się w kampanii, zanim zdążyły się pojawić postacie takie jak Hailey Bieber czy Kendall Jenner.

Screenshot 2023 11 29 at 15.40.40

Po udanej współpracy z marką Aries, wypełnionej uroczymi psami, marka outdoorowa ROA nawiązała partnerstwo z Crocs, skupiając się na współpracy związanej z wypoczynkiem i regeneracją. Z zamiarem uchwycenia koncepcji wakacji, duet projektowy udał się do Villaggio Eni, w sercu Dolomitów weneckich, aby stworzyć kampanię, która łączy wygodę współczesnego życia z "uzdrawiającym spokojem" matki natury. Dodatkowo do sielankowego, regeneracyjnego charakteru kampanii dołączone zostały urocze psy, prezentowane wśród bardzo poszukiwanych sylwetek.

https   bae.hypebeast.com files 2023 11 burberrydog

Od mianowania Daniela Lee na stanowisko dyrektora kreatywnego w Burberry, brytyjski dom mody prezentuje swoją sympatię do futrzaków w więcej niż jednej kampanii, ale najnowsza edycja na święta 2023 roku zdecydowanie była najbardziej uroczą propozycją. W kampanii prezentującej asortyment wyposażenia domu i akcesoriów, urocze zwierzęta zajęły centralne miejsce na obrazach, ukazując psy i kaczątka wśród przytulnych poduszek i puchatych butów. Niech zobaczy to Jacquemus Holiday z udziałem Kendall Jenner...

https   bae.hypebeast.com files 2023 11 sandy1

Sandy Liang i Little Beast połączyły siły, aby przetłumaczyć charakterystyczne wzory Liang na akceptowalne dla psów fasony, łącząc gustowne odcienie różu, czerwieni i beżu z kwiatowymi emblematami i zestawami pasującymi dla ludzi. Ta współpraca oznaczała debiut Liang w świecie ubrań dla zwierząt i została poparta kampanią modową z udziałem najbardziej uroczych psów na świecie.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Co myślisz?

highxtar cp company asics gel quantum 360 12

C.P. COMPANY I ASICS PRZEDEFINIOWUJĄ MODEL GEL-QUANTUM 360

maxresdefault 20

15 latek z Rolexem za 100.000zł!!!