Jednym z modeli z reaktywowanej współpracy Rihanna x FENTY x PUMA jest Creeper Phatty, odważniejsza wersja oryginalnego Creepera, który Riri pomogła uczynić „butem roku” w 2016 roku. Podczas gdy Avanti wywodzi się z piłki nożnej i biegania, Creeper narodził się poprzez remiks klasycznego modelu PUMA Suede, nadając mu podeszwę na platformie.
Creeper Phatty rozwija design Creepera, nadając mu bardziej puchaty wierzch z dodatkowym wypełnieniem, a także stosowaną podeszwę z gumy crepe. Podczas gdy pierwsze kilka wersji kolorystycznych było hałaśliwych i jaskrawych, nadchodząca paczka Earth Tone stawia na delikatne, naturalne kolory.
Paczka Earth Tone składa się z trzech wersji kolorystycznych, każda wykonana z wysokiej jakości zamszu i ozdobiona luksusowymi akcentami złota. „Totally Taupe” występuje w neutralnym brązowym odcieniu. „Green Fog” pojawia się w delikatnym odcieniu zieleni, który symbolizuje mądrość i inteligencję. Wreszcie „Warm White” idealnie pasuje do świeżego wiosennego zestawu z klasycznie białym kolorem. Wszystkie trzy wersje kolorystyczne będą dostępne w rozmiarach dla dorosłych, młodzieży, dzieci i niemowląt.
Kampania reklamowa tej premiery została sfotografowana przez Philippę Price i inspirowana jest koncepcją przemykania – próby zrobienia czegoś niepostrzeżenie. Z kreatywnym kierownictwem od samej Rihanny, kampania eksploruje sztukę kamuflażu poprzez starannie skomponowane obrazy ton w ton.
FENTY x PUMA Creeper Phatty „Totally Taupe” zadebiutuje 18 kwietnia o północy czasu wschodnioamerykańskiego na stronie internetowej PUMA. Pozostałe dwie wersje kolorystyczne z paczki Earth Tone będą dostępne 25 kwietnia na stronie PUMA.com (10:00 czasu ET), w sklepach PUMA oraz w wybranych sklepach, w tym Foot Locker i JD Sports. Sprawdź wszystkie trzy wersje kolorystyczne oraz obrazy kampanii poniżej.