Fotografie autorstwa Andersa Edströma ukazują dziedzictwo marki, które rozpoczęło się w Forcella della Roa, na górskiej przełęczy Dolomitów w regionie Trentino Alto Adige we Włoszech. Kampania odzwierciedla również koncepcję bricolage, skupiając się na tworzeniu i ewolucji tożsamości społecznych.
Zwracając uwagę na dominującą estetykę outdoorową i hikingową, wizualizacje prezentują różnorodność odzieży dostosowanej do zmiennych warunków atmosferycznych. Kolekcja obejmuje pikowane kamizelki z panelem, kożuchy, wiatrówki z nylonu, krótkie spodenki techniczne, czapki, loafersy z podeszwami Vibram oraz inne praktyczne obuwie. Paleta kolorystyczna to naturalne odcienie oliwki, pszenicy, szarości, beżu, lodowego niebieskiego, grafitu i czerni.
Zapoznaj się z najnowszą kampanią ROA na sezon wiosenno-letni 2024 roku w poniższej galerii.