w

ROA przygotowuje się na nadchodzące sezony, eksplorując swoje korzenie i wartości w nowej kolekcji na wiosnę i lato 2024

Fotografie autorstwa Andersa Edströma ukazują dziedzictwo marki, które rozpoczęło się w Forcella della Roa, na górskiej przełęczy Dolomitów w regionie Trentino Alto Adige we Włoszech. Kampania odzwierciedla również koncepcję bricolage, skupiając się na tworzeniu i ewolucji tożsamości społecznych.

Zwracając uwagę na dominującą estetykę outdoorową i hikingową, wizualizacje prezentują różnorodność odzieży dostosowanej do zmiennych warunków atmosferycznych. Kolekcja obejmuje pikowane kamizelki z panelem, kożuchy, wiatrówki z nylonu, krótkie spodenki techniczne, czapki, loafersy z podeszwami Vibram oraz inne praktyczne obuwie. Paleta kolorystyczna to naturalne odcienie oliwki, pszenicy, szarości, beżu, lodowego niebieskiego, grafitu i czerni.

Zapoznaj się z najnowszą kampanią ROA na sezon wiosenno-letni 2024 roku w poniższej galerii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Co myślisz?

Wygrali Travisy za 4000zl PRAWIE

Wygrali Travisy za 4000zł ( PRAWIE)

Lookbook Maharishi Spring Summer 202418

Harmonia natury i technologii: Maharishi świętuje 30 lat