w ,

Storm Reid prezentuje nowe warianty kolorystyczne modelu New Balance 9060

New Balance wprowadził na rynek dwie nowe wersje kolorystyczne modelu 9060, dostępne wyłącznie w Foot Locker, wraz z kampanią reklamową z udziałem nagrodzonej Emmy aktorki i producentki Storm Reid.

Jako ambasadorka marki New Balance od 2021 roku, Reid jest znana z ról jako Gia w serialu Euforia oraz Riley w grze The Last of Us. Ponadto kształtuje kulturowy krajobraz przemysłu rozrywkowego zza kamery dzięki swojej firmie produkcyjnej, A SEED & WINGS. W tej nowej kampanii dla New Balance i Foot Locker, Storm prezentuje wszechstronność modelu 9060, podkreślając jego rolę jako nowoczesnego wyrazu stylu i osobowości. Dołącza do niej rosnący brytyjski piosenkarz i sensacja TikToka, Louis III, którego unikalne połączenie popu, R&B i autentycznych tekstów dodaje kampanii dodatkowej warstwy stylu.

Wprowadzony w 2022 roku, model New Balance 9060 to masywna, ale futurystyczna sylwetka inspirowana serią New Balance 99x, widoczną estetyką technologiczną wczesnych lat 2000. Najnowsze dwie wersje kolorystyczne to “Olive” i “Pinkish”, dostępne w rozmiarach dla mężczyzn, kobiet i dzieci.

Model New Balance 9060 “Olive” i “Pinkish” są już dostępne wyłącznie w Foot Locker, Kids Foot Locker i Champs Sports, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Sprawdź kampanię poniżej.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Co myślisz?

addstylers com Editorial Aime Leon Dore Spring ()26

Spotkanie w nowojorskim studio: prezentacja kolekcji wiosenno-letniej Aime Leon Dore na 2024 rok

AJ1 MID Black/Royal Blue za 469ziko z 669ziko!