w

Stüssy i Our Legacy WORK SHOP prezentują najnowszą współpracę

W środku chaosu towarzyszącego Paris Fashion Week Men’s, Stüssy i Our Legacy WORK SHOP zaskoczyły scenę kolejną obszerną współpracą. Dla Stüssy to wejście w nowy rok gorętsze niż kiedykolwiek – zdobycie nagrody Hypebeast100 2023 dla najlepszej marki męskiej mody, częściowo dzięki trwającej współpracy z Our Legacy, która również odgrywa dominującą rolę na tej scenie. Duo od lat wspólnie tworzy kompleksowe kolekcje, dodając nowy zakres inspirowany dziedzictwem obu marek do już imponującego portfolio.

Rozpoczynając zapowiedź, obie marki ponownie stworzyły odwracalne wełniane okrycia z zamkiem błyskawicznym, z kapturem zamykającym jeden z bohaterów kolekcji. Dodatkowe opcje warstwowe obejmują pikowaną kurtkę z logo Surfman Stüssy z tyłu, podczas gdy nowe wspólne logo ozdabia koszulki i czapki. Pojawiają się również spodnie cargo w nadmiarze barwnym, ale to podwójnorzędowe garnitury podnoszą kolekcję na wyższy poziom, a skórzane dodatki działają jak wisienka na torcie.

Najnowsza kapsuła Stüssy i Our Legacy WORK SHOP trafi do sprzedaży 19 stycznia w wybranych sklepach Stüssy, Dover Street Market i Our Legacy.

Dodaj komentarz

GIPHY App Key not set. Please check settings

Co myślisz?

Lookbook Shiden Fall Winter 202418

NEPENTHES prezentuje swoją kolekcję na sezon jesień-zima 2024

Pierscienie za 620000zl

Pierścienie za 620.000zł!